"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

«TΖΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ»

Ομιλία στα Γιαννιτσά από το Κ.Π «ΟΡΑΜΑ» με θέμα : «TΖΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ»


 
 
Το Κέντρο Πρόληψης «‘Όραμα» σας προσκαλεί στον 1ο κύκλο διαλέξεων στα Γιαννιτσά με θέμα :

«ΤΖΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ»

με ομιλητές τους: κ. Γρηγορίου Γιάννη και Τσενεκίδη Γιώργο, Ψυχίατροι από  την μονάδα απεξάρτησης από αλκοόλ και τυχερά παιχνίδια του Ψ.Ν.Θ και τον  κ. Κάλφα Δημήτρη, Ψυχίατρο από το Νοσοκομείο των Γιαννιτσών.

Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί  την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου  2011 και ώρα 18:00 - 20:00 στην Αίθουσα Πληροφόρησης Νέων στο Πολιτιστικό Κέντρο Γιαννιτσών.


Όλες οι διαλέξεις  πραγματοποιούνται  σε συνεργασία με το Δήμο Πέλλας, τη Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτισμού και Ανάπτυξης Πέλλας, την Παιδαγωγική Εταιρεία Νομού Πέλλας  και τους Συλλόγους  Γονέων και Κηδεμόνων.


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο  23810-51174

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις





Ο επιστημονικά υπεύθυνος του Κ.Π
Λάζαρος Σιάντσης

Κλινικός Ψυχολόγος -

πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου