"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Αναστολή λειτουργίας Διοικητικών Υπηρεσιών – Γραφείων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Γιαννιτσών

 
anastoli-purosvstikis
Ενημερώνουμε το ενδιαφερόμενο κοινό ότι λόγω μεταστέγασης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Γιαννιτσών σε νέες κτιριακές εγκαταστάσεις στην πάροδο της Εγνατίας Οδού, αναστέλλεται η λειτουργία των Διοικητικών Υπηρεσιών – Γραφείων της Υπηρεσίας από 14-11-2011 έως και 18-11-2011. Η επαναλειτουργία των Γραφείων θα αρχίσει στις 21-11-2011 στις νέες εγκαταστάσεις της Υπηρεσίας
 πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου