"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

«Οδική Ασφάλεια στα Αστικό και Υπεραστικό Οδικό Δίκτυο»

Διάλεξη στα Γιαννιτσά για την οδική ασφάλεια

Ο Δήμος Πέλλας διοργανώνει διάλεξη με προσκεκλημένο ομιλητή τον Καθηγητή της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Νικόλαο Ηλιού, Διευθυντή του Εργαστηρίου Οδοποιίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Συντονιστή του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, με θέμα «Οδική Ασφάλεια στα Αστικό και Υπεραστικό Οδικό Δίκτυο».Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011, στις 19.00, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Πέλλας. Βέβαια εκτός από τους δημότες καλό θα είναι να την παρακολουθήσουν οι υπεύθυνοι της δημοτικής Αστυνομίας, ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος οικονομιών και όλοι οι αρμόδιοι που ανέχονται αυτό το όργιο παράνομης στάθμευσης στην πόλη, τις παράνομες καταλήψεις του πεζοδρόμου, τις παράνομες φωτεινές επιγραφές τύπου (ρακέτα) στην εθνική οδό και όλα όσα αποτελούν κίνδυνο θάνατο για τους ανυποψίαστους οδηγούς αλλά και πεζούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου