"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

«Τα παιδία παίζει και μαθαίνει»

«Τα παιδία παίζει και μαθαίνει» με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στα Γιαννιτσά

«Τα παιδία παίζει και μαθαίνει» την αποταμίευση με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Η Τράπεζα, επεκτείνοντας σε όλη την ελληνική περιφέρεια τον «μαραθώνιο» ενημέρωσης, που έχει ξεκινήσει, μετέδωσε τις αρχές της αποταμίευσης σε λιλιπούτειους μαθητές στα Γιαννιτσά. Μαθητές νηπιαγωγείων της περιοχής βρέθηκαν στα γραφεία του Τ.Τ., έμαθαν από πρώτο χέρι πως γίνονται οι καταθέσεις, εξοικειώθηκαν με όρους όπως το επιτόκιο ή το δάνειο, ενώ στελέχη του Ταχ. Ταμιευτηρίου τους εξήγησαν τη χρήση του βιβλιαρίου, απαντώντας στα ερωτήματα των παιδιών. Τα παιδιά έδωσαν στο Διευθυντή του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, κ. Παντελίδη, την αφίσα που κατασκεύασαν, φωτογραφήθηκαν μαζί του ενώ ο ίδιος από την πλευρά του, έδωσε στο κάθε τμήμα από ένα κουμπαρά και ένα παραμύθι για την αποταμίευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου