"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Παρουσίαση του βιβλίου του Θανάση Φωτίου "Η Ναζιστική τρομοκρατία στην Ελλάδα" στα Γιαννιτσά

  


 κλικ για μεγέθυνσηΣας προσκαλούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας την δεύτερη εκδήλωση της 16ης περιόδου 2011 – 2012 του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών, που οργανώνεται με τη συνεργασία της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. Πέλλας και τις εκδόσεις Επίκεντρο με την ευκαιρία της Επετείου της Εθνικής Αντίστασης το Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011 και ώρα 7:00 μ.μ. στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πέλλας στα Γιαννιτσά.
ΘΕΜΑ :«Παρουσίαση του βιβλίου του Θανάση Φωτίου "Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"»

ΟΜΙΛΗΤΕΣ :
1. κ. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΟΡΔΑΝΑΣ, Λέκτορας Ιστορίας

Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας,

2. κ. ΘΑΝΑΣΗΣ ΦΩΤΙΟΥ, Καθηγητής του

Πανεπιστημίου Carleton, Οτάβα Καναδά

Παρακαλούμε για την προσέλευση των μελών και φίλων της Εταιρείας και του ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου