"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Ο πονηρός... αρτοποιός!


Για πέντε και πλέον μήνες  ένας 38χρονος ιδιοκτήτης καταστήματος έκλεβε ρεύμα από τη ΔΕΗ. Ειδικότερα ο πονηρός φούρναρης που διατηρεί πρατήριο άρτου σε κεντρική οδό της πόλης των Γιαννιτσών, δεν πλήρωσε το ρεύμα που κατανάλωσε για ένα 6μηνο περίπου και η εταιρεία προέβη στη διακοπή της παροχής. Τι έκανε όμως ο... γνήσιος απόγονος του Οδυσσέα! Σύνδεσε παράτυπα το καλώδιο του καταστήματός του με παροχή της ΔΕΗ, με αποτέλεσμα και το αρτοποιείο του να λειτουργεί κανονικά και ρεύμα να μην πληρώνει.
Όμως οι υπάλληλοι της εταιρείας, κατάλαβαν ότι κάτι δεν πάει καλά και από τον έλεγχο που έκαναν, διαπίστωσαν την κλοπή. Η ζημιά της ΔΕΗ από την πράξη του 38χρονου, ο οποίος και συνελήφθη, ανέρχεται σε αρκετές χιλιάδες ευρώ.
πηγή:karatzova.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου