"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Συμμετοχή του Νοσοκομείου Γιαννιτσών στο Πρόγραμμα CHILDRENHEALTH της Ελλάδας-ΦΥΡΟΜ

4
Σας ενημερώνουμε ότι μετά από ενέργειες του Γενικού Νοσοκομείου Γιαννιτσών, εγκρίθηκε η συμμετοχή του στο πρόγραμμα διακρατικής συνεργασίας CHILDRENHEALTH με τίτλο « Χρήση νέων τεχνολογιών για την προάσπιση της υγείας του παιδικού πληθυσμού στη διασυνοριακή ζώνη» με χρηματοδότηση από την Διαχειριστική Αρχή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διασυνοριακής Συνεργασίας στο Transnational Territorial Cooperation Programme INTERREG Greece- Fyrom 2007-2013.
Ο επικεφαλής εταίρος είναι το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και η Επιτροπή έρευνάς του . Οι εταίροι είναι:
 Από την Ελλάδα με ποσοστό συμμετοχής 50% το Γενικό Νοσοκομείο Γιαννιτσών και το Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας «Ελένη Θ. Δημητρίου» και
 Από την FYROM με ποσοστό συμμετοχής 30% το Health Home Gevgelisa και το Public Health Organisation Clinical Hospital "Dr Trifun Panovski" Bitola.
Tο έργο αναμένεται να ξεκινήσει τον Δεκέμβρη του 2011, αφού υπογράφηκε ήδη η σχετική σύμβαση και είναι συνολικού προϋπολογισμού 460.000 Ευρώ.
Ο Δ Ι Ο Ι Κ Η Τ Η Σ
ΤΩΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΡΚΟΥ
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου