"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Παρουσίαση Ημερολογίου 2012 Μικρασιατικής Εστίας Ν. Πέλλας

E-mail Εκτύπωση PDF
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Δήμος Πέλλας και η Μικρασιατική Εστία Ν. Πέλλας σας προσκαλούν την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011, ώρα 7:00 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών για την παρουσίαση του ημερολογίου 2012

Γιαννιτσά 1912, ΤΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ

το ημερολόγιο θα σχολιάσουν

Στάμκος Γρηγόριος, Δήμαρχος Πέλλας

Χατζηδημητρίου Τραϊανός Διευθυντής εφημ. «Αγγελιοφόρος»

Νικόλτσιος Βασίλειος, Διευθυντής Ιδρύματος Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα



Μουσική:Η Χορωδία του Συλλόγου, υπό την διεύθυνση του Καλιωτάκη Στέφανου



Με εκτίμηση

Ο Δήμαρχος Πέλλας                                       Η Πρόεδρος του Συλλόγου



Στάμκος Γρηγόριος                                           Μαυροκεφαλίδου Ελένη
πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου