"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Περήφανους μας έκανε ο Ανδρόνογλου στις ΗΠΑ.


Είμαστε υπερήφανοι που είχαμε την ευκαιρία να αποκαλύψουμε την καλλιτεχνία σας στο Αμερικανικό κοινό...

Έτσι σχολιάζει η πρόεδρος του Guitar Foundation of America, του σημαντικότερου φεστιβάλ κιθάρας παγκοσμίως, Martha Masters, την συμμετοχή του Γιάννη Ανδρόνογλου στο GFA 2011, ως σολίστ και διδάσκοντα σεμιναρίου, που διεξήχθη στο Columbus της Γεωργίας (Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής), τον περασμένο Ιούνιο.

Ο Δήμος Κατερίνης, στα πλαίσια των 'Αικατερινείων 2011' διοργανώνει ρεσιτάλ κιθάρας του διεθνούς φήμης κιθαριστή, Γιάννη Ανδρόνογλου, ο οποίος θα ερμηνεύσει έργα των Tarrega, Albeniz, Domeniconi, Ναβροζίδη, καθώς και συνθέσεις του που περιλαμβάνονται στο προσωπικό του cd «Yiannis Andronoglou-Travelling», το οποίο κυκλοφορεί από την Legend Classics.

Το ρεσιτάλ θα διεξαχθεί το Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου και ώρα 19.00 στο Συνεδριακό Κέντρο Κατερίνης «Εκάβη».

panoramalife.gr
πηγή:ΣΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου