"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Το Σκάκι στα Γιαννιτσά

Νίκη της Σκακιστικής ομάδας Γιαννιτσών στην Πτολεμαϊδα

skakigiannitsaΣε αγώνα που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011 στην Ποντοκώμη Πτολεμαϊδας, η ομάδα των Γιαννιτσών επιβλήθηκε της τοπικής ομάδας με σκορ 4-0, σε αγώνα στα πλαίσια του διασυλλογικού κυπέλλου Κεντροδυτικής Μακεδονίας.
Για την ομάδα των Γιαννιτσών έπαιξαν οι:Άνθιμος Σουγκάκης, Στέργιος Ρόμπας,Δημήτρης Γκουδέρης, Βασίλης Στεργιούλας.
Επίσης ο Σύλλογος ενημερώνει το κοινό ότι παραδίδονται καθημερινά μαθήματα σκακιού στα γραφεία του ομίλου στην οδό Τσαμαλδούπη 6.
Ώρες λειτουργίας συλλόγου: 18.30-21.30
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2382083360
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου