"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Υπέρογκο χαράτσι ΔΕΗ σε επιχειρηματία στα Γιαννιτσά



Από λάθος καταχώρηση στον υπολογιστή της ΔΕΗ, τα 805 τετραγωνικά του εργοστασίου μαρμάρων στη Νέα Πέλλα στα Γιαννιτσά γίνονται 2415 τετραγωνικά και ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει το ποσό των 8.330 ευρώ!

Όπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης, το εργοστάσιο στον έναν υπολογιστή είναι σωστά καταχωρημένο ως βιομηχανία επεξεργασίας, στο άλλο όμως είναι στην κατηγορία ρεύμα Γ22 γενικής χρήσης, κάτι που τον αναγκάζει να πληρώσει το χαράτσι.

Ο ίδιος απευθύνθηκε στην ΔΕΗ, στην Εφορία αλλά και στο Δήμο αλλά...

...όλοι τους δήλωσαν αναρμόδιοι και ο ένας τον στέλνει στον άλλον.

Έπειτα από σχετική τηλεφωνική επαφή που είχε με το αρμόδιο υπουργείο, του απάντησαν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι και ότι η μόνη λύση είναι να πληρώσει και μετά να προβεί σε ένσταση, γιατί «έτσι λέει ο νόμος». Το πού όμως θα βρει το ακριβές ποσό των 8331,87 ευρώ δε φαίνεται να απασχολεί κανέναν…
Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου