"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Βραδιά αφιερωμένη στο Μ.Βαμβακάρη από το Συλλόγο Ζωόφιλων 9/11/2011

 
bambakaris-1Σας προσκαλούμε  εκ μέρους του Συλλόγου Ζωόφιλων και της Παιδαγωγικής Εταιρείας  σε μια βραδιά αφιερωμένη στον Μάρκο Βαμβακάρη  την άλλη Τετάρτη, στο "Σούσουρο", 9:00 μ.μ  γιατί..."όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά  εμένα μ΄αγαπούνε ,μόλις θα μ' αντικρύσουνε θυσία θα γεννούνε..."
και
"όσοι έχουνε πολλά λεφτά
να ξέρα τί τα κάνουν
άραγε σαν πεθάνουνε
μαζί τους θα τα πάρουν;'
Αφού
"Τα δυο σου χέρια πήρανε
βεργούλες και με δείρανε..."
prosklisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου