"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Σεμινάριο Θεάτρου στα Γιαννιτσά από την Παιδαγωγική εταιρεία 14/12

 
SDC10301tzav1
Η Παιδαγωγική εταιρεία Ν. Πέλλας και η ΔΗΚΕΠΑ ΠΕΛΛΑΣ, διοργανώνουν σεμινάριο θεατρικού περιεχομένου στην Αίθουσα Κέντρου Πληροφόρησης Νέων του Δήμου Πέλλας.Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου και ώρα 5.00 – 9.00 το απόγευμα, Εργαστήρι Θεάτρου με τον Σίμο Παπαδόπουλο, λέκτορα θεατρολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με θέμα: « Το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η Εμψύχωση Συναντώντας τον Εγωιστή Γίγαντα και τον Παπαδιαμάντη».
Δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα: 6947444208, 6944554354.(Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).
Τιμή συμμετοχής: 5 €.
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου