"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...

Πήραν υποσχέσεις από το δήμαρχο Πέλλας για επίλυση των προβλημάτων των σχολείων τους.

Επίσκεψη στο δήμαρχο Πέλλας πραγματοποίησαν την Τρίτη το πρωί οι διευθυντές του 2ου Γυμνασίου, του 2ου Γενικού Λυκείου και του Μουσικού Σχολείου Γιαννιτσών με σκοπό να θέσουν στη συζήτηση όλα τα σημαντικά θέματα αλλά και τα προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία των παραπάνω σχολικών μονάδων που φιλοξενούνται στο κτιριακό συγκρότημα στην οδό Εγνατία στην δυτική είσοδο της πόλης. Στη διάρκεια της συνάντησης στην οποία παρευρέθηκαν και μέλη του Συλλόγου γονέων συζητήθηκαν τα θέματα της ένταξης ένταξη του σχολικού συγκροτήματος στο πρόγραμμα οικολογικά-πράσινα σχολεία, η ενεργειακή αναβάθμιση των κτηρίων, θέματα ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων, η ανυπαρξία κατάλληλης αίθουσας εκδηλώσεων, η κατασκευή νέου κτίσματος για τουαλέτες μαθητών κ.ά. και κυρίως......
 το ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησης των μαθητών του συγκροτήματος. Το τελευταίο ζήτημα το οποίο είναι και το σημαντικότερο, δεδομένου ότι αφορά άμεσα και σε καθημερινή βάση πάνω από 600 παιδιά που διασχίζουν κάθετα τον δρόμο, για να πηγαινοέρχονται στα σχολεία τους.
Ο δήμαρχος Πέλλας Γρηγόρης Στάμκος χαρακτήρισε χρόνια τα περισσότερα προβλήματα και δεσμεύτηκε ότι θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να επιλυθούν με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου