"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Βολές όπλων καμπύλης τροχιάς πυροβολικού στο πεδίο βολής Μανδάλου Νομού Πέλλας



Σας γνωρίζουμε ότι στις 14 Δεκεμβρίου 2011 από τις 09.00π.μ έως 18.00μ.μ και στις 15 Δεκεμβρίου 2011 από τις 09.00π.μ. έως τις 14.00μ.μ. 2011, θα εκτελεστούν βολές όπλων καμπύλης τροχιάς πυροβολικού στο πεδίο βολής Μανδάλου Νομού Πέλλας.
Επικίνδυνη περιοχή είναι η περιλαμβανομένη μεταξύ των χωριών: Χ. Μάνδαλο- Χ. Λιθαριά- Χ. Θεοδωράκι- Χ. Κρώμνη- Χ. Λάκκα(Ι.Μ. Παναγιάς)- Χ. Μάνδαλο.
Μέγιστο βέλος τροχιάς των βλημάτων πυροβολικού 3.000μ.
Στην παραπάνω περιοχή απαγορεύεται κάθε κίνηση και παραμονή ατόμων, οχημάτων και ζώων κατά το χρόνο που θα εκτελούνται οι βολές για αποφυγή ατυχημάτων.
Επίσης σε περίπτωση ανεύρεσης μετά τη βολή βλημάτων μη διαρραγέντων ή θραυσμάτων απαγορεύεται αυστηρά να τα αγγίζετε, περιεργάζεστε ή περισυλλέγετε γιατί υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος.
Σε κάθε περίπτωση οφείλετε να ενημερώσετε αμέσως τη πλησιέστερη στρατιωτική και αστυνομική αρχή.

πηγή;ΣΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου