"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Δεν τον έσωσε, ούτε το χρηματοκιβώτιο!

  
Αν και έλαβε τα... μέτρα του ένας 53χρονος, τελικά δεν γλύτωσε την διάρρηξη και κλοπή στην οικία του. Συγκεκριμένα 53χρονος στην μονοκατοικία του που διατηρεί  στην πόλη των Γιαννιτσών, εφοδιάσθηκε με μεταλλικό χρηματοκιβώτιο, όπου τοποθέτησε μέσα σ΄αυτό τα χρήματα, τα χρυσαφικά του και ότι πολύτιμο θεωρούσε γι΄αυτόν.
Λογάριασε όμως χωρίς τους... ξενοδόχους! οι οποίοι την 27/11 λίγο πριν τα μεσάνυκτα, αφού παραβίασαν την μπαλκονόπορτα του σπιτιού του, μπήκαν μέσα άρπαξαν το μεταλλικό χρηματοκιβώτιο  που περιείχε χρήματα, χρυσαφικά και άλλα πολύτιμα αντικείμενα, αξίας αρκετών χιλιάδων ευρώ και εξαφανίσθηκαν.
πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου