"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΟΙΚΤΟ ΛΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Εκδηλώσεις της 16ης περιόδου του Ανοικτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών

Σας προσκαλούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας την πρώτη εκδήλωση της 16ης περιόδου 2011 - 2012 του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών, που οργανώνεται με τη συνεργασία της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. Δήμου Πέλλας , την Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011 και ώρα 7:00 μ.μ. στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πέλλας στα Γιαννιτσά. ΘΕΜΑ :"Η  Σ Υ Ν Ε Ι Σ Φ Ο Ρ Α  Τ Ω Ν  Ε Ν Τ Ο Π Ι Ω Ν  Σ Τ Ο Ν  Μ Α Κ Ε Δ Ο Ν Ι Κ Ο  Α Γ Ω Ν Α" ΟΜΙΛΗΤΗΣ : κ. ΣΠΥΡΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, Ιστορικός - Ερευνητής Υποψήφιος Διδάκτωρ του ΑΠΘ. Θα τελεστεί και ο καθιερωμένος Αγιασμός για την νέα περίοδο του ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. Παρακαλούμε για την προσέλευση των μελών και φίλων της Εταιρείας και του ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου