"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Πρόγραμμα εκδηλώσεων εορτασμού Ημέρας Ενόπλων Δυνάμεων στο Δήμο Πέλλας



 













Ο Δήμος Πέλλας
σας προσκαλεί να τιμήσετε με την παρουσία σας τις εκδηλώσεις
για τον εορτασμό της Ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων
που θα πραγματοποιηθούν
στα Γιαννιτσά τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011.

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ώρα 08.00 Έπαρση σημαίας στη Λ.Α.Φ.
Ώρα 10.00 Δοξολογία στο Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου
Ώρα 11:00 Επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώο των Γιαννιτσών
Κατάθεση στεφάνων
Ενός λεπτού σιγή
Εθνικός Ύμνος
Ώρα 17.30: Υποστολή Σημαίας
Γ ρ η γ ό ρ ι ο ς Σ ω τ . Σ τ ά μ κ ο ς
Δ ή μ α ρ χ ο ς Π έ λ λ α ς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου