"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

"Η Πεντάμορφη και το Τέρας" στο Πνευματικό Θέατρο Γιαννιτσών

  

 κλικ για μεγέθυνσηΤο Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011 στις 17:30 στο Πνευματικό κέντρο Γιαννιτσών Η συγκινητική ιστορία της Μπελ και του τέρατός της παίρνει σάρκα και οστά, μουσική Γιάννη Ζουγανέλη και χορογραφία Φώτη Μεταξόπουλου. Ο Μιχάλης Ασλάνης σχεδίασε τα εντυπωσιακά κοστούμια, τα σκηνικά ζωγράφισε ο Ιωάννης Βλάχος, ενώ την παράσταση φωτίζει ο Γιώργος Βαζαίος.

Λίγα λόγια για το έργο

"Πότε έχει μεγαλύτερη αξία η ομορφιά; Όταν βρίσκεται στη ψυχή και το σώμα ή στην ψυχή και την καρδιά; Τι είναι όμορφο και τι άσχημο; Τις απαντήσεις θα ανακαλύψουν τα παιδιά μέσα από την παράσταση. Το έργο είναι ένας ύμνος της αγνής και άδολης αγάπης, ενώ παράλληλα διανθίζεται με κωμικές και απρόσμενες καταστάσεις, κάνοντας την παρακολούθηση του ακόμα πιο ευχάριστη.

Η ζωντανή μουσική, τα τραγούδια, τα πλούσια κοστούμια και σκηνικά συντελούν στην παραμυθένια ατμόσφαιρα του έργου,το οποίο γράφτηκε το 1873, παραμένει μοντέρνο και επίκαιρο ακόμα και σήμερα

Τιμή εισιτηρίου παιδικό 8 ευρώ και Ενηλίκων 10 ευρώ
πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου