"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

«Αιωνόβια» Διαφημιστικά πανό

«Αιωνόβια» Διαφημιστικά πανό στο δήμο Πέλλας

Έχουμε ξαναγράψει και άλλη φορά για το άσχημο φαινόμενο των εγκαταλελειμμένων πανό σε κολώνες, δέντρα, δρόμους κ.λπ. Εκτός από τον αντιαισθητικό χαρακτήρα αλλά και την περιβαλλοντική επιβάρυνση, η εικόνα αυτή καταδεικνύει και την αδράνεια και ανικανότητα των υπευθύνων να πράξουν το αυτονόητο και αυτό που προβλέπει ο νόμος. Δηλαδή να κατεβάσουν όλα τα παράνομα πανό (όπως αυτά που διαφήμιζαν ανήμερα της παρέλασης νυχτερινό κέντρο της περιοχής), να κάνουν συστάσεις στους υπαίτιους και προπαντός να εισπράξουν τα τέλη διαφήμισης. Αντί λοιπόν να κάνουν τη δουλειά τους σωστά, επιδίδονται σε δημόσιες σχέσεις αφήνοντας τον καθένα να κρεμά πανό (όπως αυτό απέναντι από τα Λουτρά του Μ. Αλεξάνδρου που είνια εκεί περιπου 3 μήνες) ....., αφίσες, ακόμη και πλαστικές διαφημιστικές φούσκες (αεροπανό στην οδό Στράντζης) και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς, δημιουργώντας συνθήκες ζούγκλας.
Όσον αφορά τα πανό του προβάλλουν εκδηλώσεις του δήμου η των Συλλόγων αυτά θα πρέπει να έχουν ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα προβολής δηλαδή να αναρτώνται μια εβδομάδα πριν την εκδήλωση και να κατεβαίνουν την επομένη. Έτσι λειτουργούν οι οργανωμένοι δήμοι και οι αρμόδιοι που σέβονται το ρόλο τους, την αποστολή τους και προπαντός τους πολίτες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου