"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Οκτάωρα και μαθήματα τα Σάββατα για τις χαμένες ώρες στα σχολεία


Οκτάωρα και μαθήματα τα Σάββατα για τις χαμένες ώρες στα σχολεία
Οκτάωρα και μαθήματα τα Σάββατα θα κάνουν οι μαθητές που τα σχολεία τους είχαν κατάληψη περισσότερες από δέκα ημέρες σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας.
Μέχρι δέκα ημέρες η αναπλήρωση θα γίνει με τη περικοπή...

περιπάτων και την αξιοποίηση σχολικών εορτών.
Οι χαμένες διδακτικές ώρες θα πρέπει να καλυφθούν εντός του Α' τριμήνου για τα Γυμνάσια και εντός του Α' τετραμήνου για τα Λύκεια.

πηγή:Η Πέλλα Σήμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου