"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ν. Πέλλας από και προς Ιωάννινα

 
ktelpellasiwannina
Η ΚΤΕΛ Ν. Πέλλας ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι από 18/11/2011 θα εκτελεί δρομολόγια από ΑΡΙΔΑΊΑ, Έδεσσα, Σκύδρα και Γιαννιτσά προς Ιωάννινα και αντίστροφα στις παρακάτω ημέρες και ώρες
Την Παρασκευή για Ιωάννινα
Από Αριδαία ώρα αναχώρησης 10:00πμ
Από Έδεσσα ώρα αναχώρησης 11:30πμ
Από Σκύδρα ώρα αναχώρησης 11:45πμ
Από Γιαννιτσά ώρα αναχώρησης 12:15πμ
Αναχώρηση από Ιωάννινα για Γιαννιτσά, Σκύδρα, Έδεσσα και Αριδαία 16:00μμ
Την Κυριακή αναχώρηση από Ιωάννινα για Γιαννιτσά, Σκύδρα, Έδεσσα και Αριδαία 9:30πμ
Αναχώρηση για Ιωάννινα
Από Αριδαία ώρα αναχώρησης 13:00πμ
Από Έδεσσα ώρα αναχώρησης 14:00μμ
Από Σκύδρα ώρα αναχώρησης 14:15πμ
Από Γιαννιτσά ώρα αναχώρησης 14:45πμ

πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου