"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Παραδόθηκε ο νέος Πυροσβεστικός Σταθμός στα Γιαννιτσά

Παραδόθηκε ο νέος πυροσβεστικός σταθμός στα Γιαννιτσά που υλοποιήθηκε με ΣΔΙΤ και εντάσσεται στο έργο για τη μελέτη, κατασκευή και συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων επτά Πυροσβεστικών Υπηρεσιών. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Γιαννιτσών διαθέτει πλέον σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις 1.650 τ.μ., περιλαμβάνοντας χώρους διαμονής, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, αμαξοστάσιο, καθώς και εγκαταστάσεις άθλησης και εκπαίδευσης του προσωπικού. Η χρηματοδότηση της κατασκευής πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά με ιδιωτικά κεφάλαια, συμβάλλοντας σημαντικά και στην τοπική απασχόληση, ενώ θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν στην τοπική οικονομία και κατά την περίοδο συντήρησης και τεχνικής διαχείρισης του έργου τα επόμενα χρόνια. Το έργο έχει χρηματοδοτηθεί και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου