"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Δεν έχουν το Θεό του… Ιερόσυλοι διέρρηξαν το Μητροπολιτικό Ναό στα Γιαννιτσά


Η υψηλή τιμή του χρυσού έχει κατευθύνει πολλούς διαρρήκτες στην αναζήτηση εύκολων στόχων από τους οποίους θα μπορέσουν να αποκομίσουν ποσότητες του ευγενούς μετάλλου αποκομίζοντας σημαντικά κέρδη κατά την πώλησή του στους κλεπταποδόχους. Ένας από αυτούς τους στόχους ήταν και ο Μητροπολιτικός Ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου στα Γιαννιτσά. Συγκεκριμένα τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης άγνωστοι αφού έκοψαν τον εξωτερικό συναγερμό του Ναού μπήκαν στο εσωτερικό του παραβιάζοντας την πόρτα και αφαίρεσαν από την εικόνα της Παναγίας όλα τα αφιερώματα (σταυρούς, βραχιόλια, δαχτυλίδια κ.λπ.). Και όλα αυτά έγιναν με αστραπιαίες κινήσεις και ενώ ο εσωτερικός συναγερμός του Ναού χτυπούσε προκαλώντας την περιέργεια των περιοίκων που όμως ήταν επιφυλακτικοί στην αντίδρασή τους. Μάλιστα κατά την αποχώρησή των διαρρηκτών που έγινε ταχύτατα κάποια από τα κλοπιμαία τους έπεσαν στη διαδρομή…
Έρευνες για το συμβάν διενεργεί το τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου