"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Συνελήφθησαν για κλοπή


Συνελήφθησαν  στις (20.12.2011) μεσημέρι στο 1ο χλμ Επαρχιακής Οδού Νέας Πέλλας - Πέλλας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών Πέλλας, τρεις ημεδαποί 28, 44 και 67 ετών, διότι σε αστυνομικό έλεγχο Ι.Χ. Φορτηγού αυτοκινήτου που επέβαιναν οι ανωτέρω διαπιστώθηκε ότι αυτοί είχαν αφαιρέσει από τη γέφυρα που βρίσκεται στο σημείο ένα μεταλλικό κιγκλίδωμα (προστατευτικό στηθαίο οδού) αποτελούμενο από τρεις σιδερένιες μπάρες μήκους οκτώ μέτρων.
Το μεταλλικό κιγκλίδωμα κατασχέθηκε και θα αποδοθεί στην αρμόδια υπηρεσία οδοποιίας και συντήρηση οδικού δικτύου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Σε βάρος των τριών ανδρών σχηματίστηκε δικογραφία για «Κλοπή κατά συναυτουργία», ενώ  θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών. 
πηγή:PellaNet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου