"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Γεύμα Αγάπης του Ιδρύματος Παιδικής Προστασίας Γιαννιτσών 14/12

mitropoli_giannitsonΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΄΄ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΟΔΗΓΗΤΡΙΑ΄΄ εξέδωσε Προσκλήσεις για το καθιερωμένο Βραδυνό  Γεύμα Αγάπης υπέρ των παιδιών του Ιδρύματος. Το Βραδυνό θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 14.12.2011, ώρα 5.30μ.μ., στην Αίθουσα Τελετών του Ιερού Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου (Μητροπόλεως) Γιαννιτσών.
Οι Προσκλήσεις διατίθενται στην τιμή των 3€ προκειμένου να ενισχυθεί οικονομικά το Ίδρυμα, το οποίο δεν λαμβάνει καμία τακτική Κρατική ή άλλης φύσεως ενίσχυση, αλλά στηρίζεται αποκλειστικά στις φιλότιμες προσφορές του κόσμου.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2382023886
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου