"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Από πλαγκτόν


Χρειάστηκε ιδιαίτερη φαντασία και εξαιρετική επιδεξιότητα, για να δημιουργηθεί αυτή η διαφορετική χριστουγεννιάτικη κάρτα. Ένας επιστήμονας από το Πανεπιστήμιο του Plymouth ήταν αυτός που έφτιαξε την συγκεκριμένη κάρτα από εικόνες από πλαγκτόν.

Την κάρτα του Richard Kirby απαρτίζουν ένα στολισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο, καμπάνες και κουδούνια, ενώ τα βλέμματα όλων μαγνητίζει το αστέρι της Βηθλεέμ.

Αφού τα αξιοσημείωτα θαλάσσια πλάσματα είχαν διάφορα μεγέθη, σχήματα και χρώματα, ο ακαδημαϊκός κατάφερε με επιτυχία να δημιουργήσει το ξεχωριστό αυτό έργο τέχνης. Για παράδειγμα, το χριστουγεννιάτικο δέντρο είναι στην ουσία μία σύνθεση του σκουληκιού "helgolandica".



Παράλληλα, τα κουδούνια είναι φτιαγμένα από μία ψηφιακή μορφή της μέδουσας "Aglanthe", ενώ τα δαχτυλίδια που τις συνδέουν έχουν δημιουργηθεί από το φυτοπλαγκτόν "Eucampia zodiacus".

Πιο αναλυτικά, τα κεριά προέρχονται από την προνύμφη του αστερία "Luidia ciliaris", ενώ το αστέρι στην κορυφή του δέντρου αποτελεί έναν έφηβο αστερία της ίδιας κατηγορίας.

Τα αγγελάκια είναι οι θαλάσσιοι άγγελοι "Clione limacina" και φωτάκια δεν είναι άλλα από τα πρωτόζωα "acantharea". Ακόμα, το αστέρι της Βηθλεέμ είναι μία προνύμφη από ένα σκουλήκι και ο ουρανός είναι γεμάτος νιφάδες χιονιού που στην ουσία είναι μικρές μέδουσες.



"Έβλεπα τις συγκεκριμένες φωτογραφίες από πλαγκτόν και μου θύμισαν τα Χριστούγεννα" είπε ο καθηγητής Kirby για τα πλάσματα που ο περισσότερος κόσμος αγνοεί την ύπαρξή τους.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
πηγή:ΣΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου