"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Κατέστρεψαν μετασχηματιστή για να πάρουν το χαλκό

  
Άλλη μία φθορά- κλοπή μετασχηματιστών  κλπ υλικών καταγγέλθηκε στις Αρχές. Συγκεκριμένα όπως κατήγγειλε ο υπεύθυνος του ΓΟΕΒ Πέλλας, πριν μερικές ημέρες, άγνωστοι νυκτερινές ώρες αφού παραβίασαν την κεντρική είσοδο αντλιοστασίου στην αγροτική περιοχή της τοπικής κοινότητας Παραλίμνης-Πέλλας, μπήκαν μέσα και αφού κατέστρεψαν μετασχηματιστή μεγάλης ισχύος, αφαίρεσαν το  χαλκό που περιείχε, καθώς και άλλα υλικά, προκαλώντας ζημιά στην εταιρεία πολλών χιλιάδων ευρώ.

πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου