"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Έκλεψαν το μοτοποδήλατό του.

  

Το δίκυκλο μοτοποδήλατο ενός 32χρονου αφαίρεσαν άγνωστοι την 05/12 νυκτερινές ώρες. Συγκεκριμένα ο άτυχος ιδιοκτήτης στάθμευσε στην πυλωτή της οικοδομής όπου διαμένει σε κεντρική οδό της πόλης των Γιαννιτσών το μοτοποδήλατό του και πήγε στο σπίτι του για να αναπαυθεί.
Όταν ξύπνησε το πρωί να πάει στη δουλειά του, έκπληκτος διαπίστωσε ότι το δίκυκλο είχε κάνει... φτερά και μαζί με αυτό και η άδεια κυκλοφορίας  που βρισκόταν εντός του μοτοποδηλάτου.

πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου