"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Εκδηλώσεις: Στο Δημοτικό Σχολείο στις Αμπελιές από 16/12


bazaar_4Tο δημοτικό σχολείο Αμπελιών σας προσκαλεί στις εκδήλώσεις του που θα αρχίσουν από αύριο 16 Δεκεμβρίου 2011 και θα διαρκέσουν έως και 23 Δεκεμβρίου 2011 και περιλαμβάνουν: 1. Έκθεση Χριστουγεννιάτικων Καλλιτεχνημάτων-Κατασκευών.2. Έκθεση Παιδαγωγικού παιχνιδιού 3. Έκθεση Έργων Ζωγραγικής των Τμημάτων Ζωγραφικής του Δημοτικού Σχολείου και 4. Έκθεση Βιβλίου . Επίσης το Δημοτικό Σχολείο θα συμμετάσχει στην Παραμυθούπολη του Δήμου Πέλλας με δημιουργήματα των μαθητών την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011.
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου