"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Την τρίτη θέση κατέλαβε η Λέσχη Καταδρομέων Πέλλας, στους 17ους Πανελλήνιους Αγώνες

  
Στις 9-10 και 11 Δεκεμβρίου 2011 πραγματοποιήθηκαν οι 17οι Πανελλήνιοι αγώνες εφέδρων καταδρομέων, στην ευρύτερη περιοχή της Ρεντίνας Θεσ/νίκης. Στους αγώνες έλαβαν μέρος 18 τετραμελείς ομάδες από όλη την Ελλάδα. Ο σύλογγός μας συμμετείχε με μια ομάδα αγώνων και δυο (2) Κριτές. Οι αγώνες   περιελάμβαναν, στίβο τοπογραφίας, υδάτινα κωλύμματα, ρίψη χειροβομβίδας, γενικές γνώσεις στρατιωτικών αντικειμένων (λύση-αρμολόγηση οπλισμού, αναγνώριση οπλικών συστημέτων π.λ.π.), εκκαθάριση κτιρίων, ορεινό αγώνα, πρώτες βοήθειες, χρήση αντικειμένων πυρόσβεσης κ.λ.π.
Οι αγώνες σημείωσαν εξαιρετική επιτυχία κατά γενικό ομολογία των παρευρισκομένων. Η ομάδα του συλλόγου μας κατόρθωσε να διακριθεί για μια ακόμη φορά και να καταλάβει την τρίτη (3η) θέση. Την όλη διοργάνωση είχε αναλάβει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ειδικών Δυνάμεων. Σημείωση: Υπενθυμίζουμε στα μέλη και τους φίλους μας, ότι τα γραφεία του συλλόγου μας (στο ανοιχτό θέατρο Γιαννιτσών), παραμένουν ανοιχτά από 19:00-21:00 κάθε Τετάρτη. Με την ευκειρία των εορτών ευχόμαστε σε όλους Χρόνια πολλά – Καλή Χρονιά.

Για το ΔΣ του Συλλόγου

πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου