"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Πολίτες συνέλαβαν επίδοξο κλέφτη στο Ν. Μυλότοπο Πέλλας


  
Διπλά άτυχος στάθηκε θρασύτατος Αθίγγανος σήμερα(χθες 26/12) στο Ν. Μυλότοπο Πέλλας καθώς εκτός της σύλληψης του, τραυματίστηκε νωρίτερα από εξαγριωμένους πολίτες.
Πιο συγκεκριμένα, σήμερα αργά το απόγευμα τρία άτομα προσπάθησαν να κλέψουν οικεία που βρίσκεται στο Ν. Μυλότοπο, έγιναν όμως γρήγορα αντιληπτοί από περίοικους που βρίσκονταν πλησίον.
Σύντομα στο σημείο συγκεντρώθηκε μεγάλη μερίδα πολιτών για να βοηθήσουν στη σύλληψη των δραστών.

Οι δύο από αυτούς πρόλαβαν να μπουν σε ΙΧ και να εξαφανιστούν, όχι όμως και ο τρίτος, Αθίγγανος κάτοικος γειτονικής τοπικής κοινότητας.

Στην προσπάθειά του να διαφύγει της σύλληψης, τραυματίστηκε από τους προστρέξαντες πολίτες και στη συνέχεια συνελήφθη από Αστυνομικούς που έφτασαν λίγο αργότερα στο σημείο.

Ο δράστης οδηγήθηκε στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών, όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος, μέχρι να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα.
πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου