"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Συλλήψεις για ναρκωτικά στα Γιαννιτσά


Συνελήφθησαν χθες το απόγευμα στα Γιαννιτσά, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, τρεις αλλοδαποί (δύο υπήκοοι Αλβανίας 25 και 20 ετών και ένας υπήκοος Γεωργίας 17 ετών), διότι ο 25χρονος προμήθευε τους άλλους δύο με ποσότητες κάνναβης και στην κατοχή του βρέθηκαν ναρκωτικά και όπλα.
Σε βάρος των τριών ατόμων σχηματίσθηκε δικογραφία για τις κατά περίπτωση παραβάσεις του «Νόμου Περί Ναρκωτικών» και του «Νόμου Περί Όπλων».
Συγκεκριμένα, σε έλεγχο του Ι.Χ. Επιβατηγού αυτοκινήτου που επέβαιναν οι δύο αλλοδαποί υπήκοοι Αλβανίας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν στην κατοχή τους....
 συνολικά (21,1) γραμμάρια κάνναβης.
Από την αστυνομική έρευνα διαπιστώθηκε ότι ο 25χρονος είχε προμηθεύσει με ποσότητα κάνναβης τον 20χρονο ομοεθνή του, ενώ λίγη ώρα πριν είχε προμηθεύσει με ποσότητα κάνναβης και έναν 17χρονο πολίτη Γεωργίας. Σε έρευνα του σπιτιού του 25χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν: ποσότητα κάνναβης συνολικού βάρους (254) γραμμαρίων, την οποία προόριζε προς πώληση, (1) ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, (1) πιστόλι με μία (1) γεμιστήρα, (42) φυσίγγια και (1) πτυσσόμενο στιλέτο (πεταλούδα).
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν σήμερα στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου