"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Το 13ο και 17ο Νηπιαγωγεία λένε τα κάλαντα στα Γιαννιτσά

tn-11Τα νηπιαγωγεία 13ο και 17ο Γιαννιτσών βγήκαν να ψάλλουν τα κάλαντα στην πόλη μας και να σκορπίσουν το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα όπως αυτά μόνο μπορούν. Οι καταστηματάρχες άνοιξαν τις πόρτες τους στις παιδικές φωνούλες και έδωσαν ένα συμβολικό πόσο στον κουμπαρά τους .
Την Κυριακή όμως έγινε και το χριστουγεννιάτικο μπαζάρ με μεγάλη επιτυχία με τα παιδιά να διασκέδασαν πιο πολύ από όλους τόσο με τα τραγούδια και τους χορούς αλλά και την ταινία που προβλήθηκε.
Οι νηπιαγωγοί ευχαριστούν πρώτα απ'όλα τις μαμάδες που βοήθησαν να στηθεί η εκδήλωση αυτή ,από τις κατασκευές μέχρι και την ίδια την ημέρα στην πώληση των προϊόντων αλλά και τον κόσμο που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα τους και ενίσχυσε με αυτό τον τρόπο τα νηπιαγωγεία σε μια δύσκολη περίοδο για όλους.

tn_12tn_10tn_9tn_8tn_14tn_1tn-2tn_3tn-4tn_7tn_13tn_6tn_5
Τουμπουλίδου Ελένη για τον Λόγο της Πέλλας
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου