"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Η συγγραφέας Λίτσα Ψαραύτη στο 8ο δημοτικό σχολείο Γιαννιτσών


Τη Δευτέρα παιδιά και εκπαιδευτικοί του 8ου δημοτικού σχολείου Γιαννιτσών υποδέχτηκαν στο σχολείο τους την συγγραφέα κ. Λίτσα Ψαραύτη, στα πλαίσια του προγράμματος της φιλαναγνωσίας που πραγματοποιείται στο σχολείο για την τρέχουσα σχολική χρονιά .Η πολυγραφότατη και πολλές φορές βραβευμένη συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας συναντήθηκε με τα παιδιά, συζήτησε μαζί τους για τα βιβλία της άλλα και γενικότερα θέματα κοινωνικού προβληματισμού που διέπουν άλλωστε και όλο το συγγραφικό της έργο. Μέσα στο χώρο της έκθεσης βιβλίου που λειτουργεί την περίοδο αυτή στο σχολείο, η αγαπημένη συγγραφέας των παιδιών, τους μύησε.....
 στα μυστικά της συγγραφής ενός βιβλίου, μοιράστηκε μαζί τους σκέψεις ξεδιπλώνοντας μπροστά στα μάτια τους τον υπέροχο κόσμο της λογοτεχνίας. Στο τέλος της συνάντησης υπέγραψε με χαρά και υπομονή τα βιβλία των παιδιών. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους , παιδιά και εκπαιδευτικούς.
πηγή:loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου