"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Σύλλογος Καρκινοπαθών Γιαννιτσών επισκέφτηκε το νοσοκομείο Γιαννιτσών


sullogos-karkinopathon-episkepsi-sto-nosokomeio-giannitson
Την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου, το Δ.Σ. του Συλλόγου Καρκινοπαθών Γιαννιτσών με τη βοήθεια εθελοντών και της χορωδίας του συλλόγου έψαλε τα κάλαντα και ευχήθηκε καλή χρονιά στους ασθενείς του Γενικού Νοσοκομείου Γιαννιτσών. Παράλληλα προσέφερε κεράσματα στους ασθενείς και δωράκια στην παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου.
Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Γιαννιτσών και οι εθελοντές του εύχονται στους ασθενείς του νοσοκομείου καλή ανάρρωση και στο ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό καλή δύναμη στο έργο τους.
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου