"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Διαφημιστική καμπάνια για μερικούς...


  
Με αποφάσεις του Δημάρχου Πέλλας Γ. Στάμκου, επτά επιχειρήσεις που σχετίζονται με ΜΜΕ μοιράστηκαν μέσω απευθείας αναθέσεων 19.431,7 ευρώ για τη διαφημηστική καμπάνια του έργου ΧΥΤΑ Γιαννιτσών. Αυτό που προκαλεί εντύπωση δεν είναι τόσο το μέγεθος του συνολικού ποσού, όσο η πλήρως ανεξήγητη κατανομή του σε βαθμό που ευλόγως γεννά ερωτηματικά και δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις αναφορικά με την απρόσκοπτη και διαφανή λειτουργία του περιφερειακού τύπου στο Ν. Πέλλας. Από τη λίστα απουσιάζουν, επίσης, εφημερίδες που έχουν χαράξει ιστορία στην περιοχή. Δείτε αναλυτικά τα ποσά:
Δαπάνες δημοσιότητας ΧΥΤΑ Γιαννιτσών

Ανώνυμη Εταιρία Οπτικής Επικοινωνία COLIBRI 8.000,00 ευρώ

«Πέλλα Τηλεόραση» 8.000,00 ευρώ

Εφημερίδα «Νέοι Ορίζοντες» και «Άποψη» 1.722,00 ευρώ

Εφημερίδα «Πέλλα News» 738,00 ευρώ

Εφημερίδα «Πολιτεία του Κάμπου» 492,00 ευρω

Εφημερίδα «Γιαννιτσά» 295,20 ευρώ

Εφημερίδα «Λόγος της Πέλλας» 184,50 ευρώ

πηγή:karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου