"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ευχαριστήριο του Συλλόγου Καρκινοπαθών Γιαννιτσών στο σούπερ μάρκετ Μασούτης


 
euxaristirio-sullogou-karkinopathon-sto-super-market
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Καρκινοπαθών Γιαννιτσών ευχαριστεί θερμά τα σούπερ μάρκετ Μασούτης και Χρυσανθίδης για τα προϊόντα που προσέφεραν για τα δέματα αγάπης που μοιράστηκαν σε άπορα μέλη του συλλόγου μας.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Καρκινοπαθών Γιαννιτσών ευχαριστεί θερμά τη βουλευτή Πέλλας κα Θεοδώρα Τζάκρη για την ηθική και υλική στήριξη που προσέφερε στο σύλλογο μας τη χρονιά που μας πέρασε


πηγή:Λόγος της Πέλλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου