"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Αποκαλύφτηκε πηγάδι στα Γιαννιτσά έπειτα από κατάρρευση του οδοστρώματος

 
pigadigiannitsaΗ κατάρρευση του οδοστρώματος, στην οδό Παπαϊωάννου σήμερα το πρωί, στα Γιαννιτσά του Δήμου Πέλλας, αποκάλυψε ένα πηγάδι.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για ένα πηγάδι από την εποχή της Τουρκοκρατίας που το χρησιμοποιούσαν για πόσιμο νερό.
Στο σημείο έφτασε συνεργείο της ΔΕΥΑ Πέλλας όπου και φρόντισε να τοποθετηθεί μια σιδερένια σχάρα προκειμένου να αποφευχθούν ατυχήματα από πεζούς και αυτοκίνητα μέχρις ότου αποφασιστεί τι μέλει γενέσθαι με την αποκάλυψη αυτή.
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου