"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Εντοπίστηκε η ανήλικη που είχε απαχθεί από ίδρυμα των Γιαννιτσών

 
apagwgianilikis
Η 13χρόνη βρέθηκε στην Τούμπα Θεσσαλονίκης ύστερα από συντονισμένη έρευνα και επιχείρηση του τμήματος ασφαλείας Γιαννιτσών καθοδηγούμενη από τον διευθυντή της κ. Περδικάτση Πέτρο.

Χθες τα ξημερώματα άγνωστη γυναίκα απήγαγε ένα 13χρονο κοριτσάκι από το ίδρυμα Παναγία Οδηγήτρια στα Γιαννιτσά.
Την απαγωγή κατήγγειλε η πρεσβυτέρα και αμέσως κινητοποιήθηκε η ασφάλεια Γιαννιτσών.
Ύστερα από συντονισμένη έρευνα και επιχείρηση του τμήματος ασφαλείας Γιαννιτσών καθοδηγούμενη από τον διευθυντή της κ. Περδσικάτση Πέτρο η ανήλικη εντοπίστηκε στην Τούμπα Θεσσαλονίκης στο σπίτι της φυσικής της μητέρας.
Το παιδί οδηγήθηκε στο ίδρυμα και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος της μητέρας  της και της αδερφής της.
πηγή:Λόγος της  Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου