"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών

Συνεχίζοντας την παράδοση που θέλει το 1ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών να διοργανώνει επιτυχημένες εκδηλώσεις,είδαμε και ζήσαμε και σήμερα 23/12/2011 όλοι οι παρευρισκόμενοι γονεις,μία καταπληκτική  και συγκινητική παράσταση των παιδιών μας που με την βοήθεια και καθοδήγηση των δασκάλων τους έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για να μας την παρουσιάσουν και να συνεορτάσουμε τα Χριστούγεννα.
Τι τραγούδια,τι μουσικές,τι κοστούμια!Όλα ζωντανά, υπέροχα και συγκινητικά.
Εύγε στα παιδιά,εύγε και στους εκπαιδευτικούς τους.Συγχαρητήρια σε όλους και ειδικά στους γονείς των παιδιών ,τα οποία συμμετείχαν.
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα σε όλους μας γιατί:
Χριστός καί πάλιν γεννᾶται καί οἱ Ἄγγελοι καί πάλιν ψάλλουν:
«Δόξα ἐν Ὑψίστοις Θεῷ καί ἐπί γῆς εἰρήνη, ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία».
(Λουκ. β΄, 14-15)





Κείμενα-εικόνες-βίντεο: Βοϊτσίδης.Δ.Ναούμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου