"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Τα παιδιά του 11ου δημοτικού σχολείου Γιαννιτσών ομορφαίνουν την αυλή τους


Την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011 στις 11:00 το πρωί διοργανώθηκε με επιτυχία δενδροφύτευση στην αυλή του 11ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών και συμμετείχαν το σύνολο του διδακτικού προσωπικού και αρκετοί γονείς.
Παιδιά, γονείς και δάσκαλοι απόλαυσαν τον ωραίο καιρό, ήρθαν σε επαφή με τη φύση, βίωσαν τη χαρά της δημιουργίας, αναλαμβάνοντας και την ευθύνη για την προστασία και ανάπτυξη των νεαρών φυτών, ενώ ταυτόχρονα ομόρφυναν την αυλή τους με φυτά (δέντρα και θάμνους) που παραχώρησε το Δασαρχείο Θεσσαλονίκης, στέλνοντας παράλληλα και ένα μήνυμα εθελοντικής δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος......
 Άλλωστε η προστασία του περιβάλλοντος, απαραίτητος όρος για την επιβίωση του ανθρώπου, είναι δικαίωμα και υποχρέωση όλων μας.
Ο δήμος Πέλλας δάνεισε σκαπτικά εργαλεία ενώ υποσχέθηκε πως με φροντίδα των κηπουρών του θα διαμορφωθεί καλύτερα ο χώρος, θα καθαριστεί και θα τοποθετηθούν προστατευτικά για τα μικρά φυτά.
Με πρωτοβουλία του προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Πετρίδη Θεόδωρου και του ταμία Γιαλαμπούκη Νίκου έγιναν πολλές ακόμη δράσεις στο σχολείο, μεταξύ αυτών και η δημιουργία αίθουσας πληροφορικής.
Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι σε κλίμα συνεργασίας και καλής διάθεσης μπορούν να επιτευχθούν πολλά κυρίως για το καλό των παιδιών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου