"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Έβαλε ταφόπλακα στην αγορά των Γιαννιτσών


Αυτό το Χριστουγεννιάτικο δέντρο (φωτο) στην κεντρική πλατεία των Γιαννιτσών, και στην καρδιά της αγορά της πόλης, που σηματοδοτούσε το γιορτινό κλίμα των ημερών δεν θα ξανανάψει. Η πιο κεντρική πλατεία έμεινε φτωχή από φώτα και στόλισμα αφού η δημοτική αρχή αποφάσισε ότι το ξενόφερτο λούνα Παρκ στον πεζόδρομο θα δώσει ζωή στην πόλη. Και για να ικανοποιήσει τις ανάγκες εγκατάστασής του κουτσούρεψε τα πλατάνια στη πάρκο του πολύκεντρου.
Στέρησε την αγορά από τη ζωντάνια και το σύμβολο των Χριστουγέννων. Μετατόπισε και περιόρισε το σημείο αναφοράς των γιορτών στον πεζόδρομο, αφήνοντας τον κεντρικό εμπορικό κόμβο της πόλης γυμνό και σκοτεινό. Τοποθέτησε ένα κατασκευαστικό έκτρωμα.....
 στην πλατεία ΕΠΟΝ παρουσιάζοντα το ως «παγοδρόμιο» και ξετίναξε τις τσέπες των γονέων που υποκύπτουν στην πίεση των παιδιών τους μπροστά στον παγωμένο πειρασμό. Όσο για το χωριό, κοντά στα τσαντίρια που έχουν στήσει τα καφέ έστησε ο δήμος τις παράγκες για να μας πει ότι τα μέλια, οι ξηροί καρποί σηματοδοτούν το χριστουγεννιάτικο κλίμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου