"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικές εκδηλώσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας


Τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011, ώρα 20.00, στο Πνευματικό Κέντρο Κουφαλίων η τοπική εφημερίδα ΕΝΟΤΗΤΑ διοργανώνει ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων επίκαιρη εκδήλωση που θα περιλαμβάνει:
-Διάλεξη με θέμα: «Η πρώτη εντολή και η εορτή των Χριστουγέννων», με ομιλητή τον Πρωτοπρ. Ελευθέριο Χαραλαμπίδη, Διδάκτορα Θεολογίας, Υπεύθυνο Τύπου της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας.
-Συναυλία με Ύμνους του Αγίου Δωδεκαημέρου και Κάλαντα από τον Βυζαντινό Χορό των φοιτητών της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης υπό τη Διεύθυνση του κ. Γεωργίου Α. Πατρώνα.....
 Την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου και ώρα 6:30 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί Χριστουγεννιάτικη Εορταστική Εκδήλωση όλων των Κατηχητικών Σχολείων της Έδεσσας στο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως (απέναντι από τον Ψηλό Βράχο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου