"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Το αστείο επιχείρημα...

Μάταια περίμεναν να ακούσουν μια πειστική απάντηση

Όσο κι αν πίεσαν, όσο και αν προσπάθησαν δεν κατάφεραν να ακούσουν μια πειστική απάντηση από το δήμαρχο αλλά και την πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του δήμου Πέλλας για το λόγο της αντικατάστασης τους. Ο λόγος για τις καθαρίστριες των σχολείων που αντικαταστάθηκαν για να κάνουν κάποιοι επίδειξη δύναμης και να βολέψουν τους δικούς τους ανθρώπους. Γενικώς ο καθένας έλεγε και μια δικαιολογία και επέδιδε την απόφαση σε διαφορετικό λόγο. Μάλιστα ο Σωκράτης Καζαντζίδης μίλησε ξεκάθαρα για «πολιτική απόφαση» που θα κριθεί, ενώ κάποιος άλλος είπε πως αν έγινε λάθος θα διορθωθεί στο μέλλον. Επί της ουσίας κανένα σχόλιο. Το αστείο επιχείρημα πολλών μελών της πλειοψηφίας ήταν ότι δουλεύουν τόσα χρόνια (οι περισσότερες πάνω από δέκα) χωρίς κανείς να ελέγξει πώς προσελήφθησαν. Πάντως έξω από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου προκλήθηκε φραστικό επεισόδιο μεταξύ μέλους της πλειοψηφίας και των διαμαρτυρομένων δημοτών..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου