"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Εκδρομή διοργανώνει "Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ"


 
arxaia-filippwnΗ Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Γιαννιτσών "Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ" στα πλαίσια του προγράμματος εκδρομών που έχει καθιερώσει διοργανώνει ημερήσια εκδρομή για το Σάββατο 29/10/2011. Η εκδρομή περιλαμβάνει :
1. Επίσκεψη στην Ιερά Μονή Εικοσιφοίνισας στο Παγγαίο Όρος,
2. Επίσκεψη και ξενάγηση στον μεγάλο Αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων,
3. Βόλτα στο λιμάνι και της ομορφιές της Καβάλας,
4. Φαγητό στην Καβάλα και καφέ με θέα το ηλιοβασίλεμα στο λιμάνι.
Η συμμετοχή στην εκδρομή κοστίζει 17€ κατά άτομο και στην τιμή αυτή περιλαμβάνονται :
1. μεταφορά ,
2. ξενάγηση στον Αρχαιλογικό χώρο των Φιλίππων
Η είσοδος στον Αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων βαρύνει τον κάθε εκδρομέα, επί πλέον της δαπάνης συμμετοχής.
Η αναχώρηση θα γίνει στις 7:45 π.μ. από την πλατεία Γκόνου Γιώτα και όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν θα πρέπει εγκαίρως να το δηλώσουν προσωπικά ή τηλεφωνικά :
Α. σε οποιοδήποτε μέλος του Δ.Σ. της Εταιρείας
Β. στα Γραφεία της Εταιρείας στη Δημάρχου Κ. Στάμκου 1 , 1ος όροφος
τηλ. 2382083684 καθημερινά το πρωί 10:00π.μ. έως 1:00 μ.μ. και
Τρίτη έως Παρασκευή το απόγευμα 6:00μ.μ. έως 8:00μ.μ.
Γ. στον υπεύθυνο εκδρομών και εκδηλώσεων της Εταιρείας κ. Χαβιάρη
Νικόλαο, τηλέφωνο 6936963253.
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
Για τη συμμετοχή στην εκδρομή θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου