"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

"Στο βασίλειο του Μεγάλου Αλεξάνδρου: η αρχαία Μακεδονία"


Η αρχαία Μακεδονία σε 1.100 Τ.Μ.


Η έκθεση "Στο βασίλειο του Μεγάλου Αλεξάνδρου: η αρχαία Μακεδονία" εγκαινιάζεται στις 13 Οκτωβρίου και θα μείνει ως τις 16 Ιανουαρίου 2012 στην κεντρική αίθουσα των 1.100 τ.μ. των περιοδικών εκθέσεων του Λούβρου. Η έκθεση περιλαμβάνει πάνω από 600 αριστουργήματα που διηγούνται, μέσα από 9 ενότητες, την ιστορία της αρχαίας Μακεδονίας από τους μυκηναϊκούς χρόνους ως την ύστερη αρχαιότητα, με στόχο να γνωρίσει το γαλλικό και διεθνές κοινό τον αρχαιολογικό πλούτο της περιοχής...

...που έχει αποκαλυφθεί από την αρχαιολογική σκαπάνη τις τελευταίες τρεις δεκαετίες.

Πηγή  ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου