"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

1η νυχτερινή ποδηλατοβόλτα Γιαννιτσών



npodilasiaΗ πρώτη Νυχτερινή Ποδηλατοβόλτα στους δρόμους και τις συνοικίες των Γιαννιτσών θα γίνει την Τετάρτη 05 Οκτωβρίου, στις 19.30΄ το απόγευμα. Χώρος συγκέντρωσης στο πάρκο του Αγ. Γεωργίου στα Γιαννιτσά.Η διάρκεια της ποδηλατοβόλτας είναι μία ώρα περίπου.
Προμηθευτείτε οπωσδήποτε φώτα εμπρός και πίσω και προαιρετικά αντανακλαστικά σε τροχούς, πηδάλια, ρούχα, κ.λ.π. Καλό είναι να φοράμε κράνος. Πρωτού ξεκινήσετε από το σπίτι σας για την πάρκοτου Αγ. Γεωργίου, ελέγξτε την κατάσταση του ποδηλάτου, κυρίως σε φρένα και πίεση ελαστικών.
Τέλος, ο κάθε ποδηλάτης φέρει ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, ο ανήλικοι πρέπει να συνοδεύονται από τον κηδεμόνα τους, όπως και να τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας και να μην κολλάτε ο ένας δίπλα στον άλλον για την αποφυγή τραυματισμών.
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου