"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Αμαρτίες γονέων...

silipsi-anilikon

Σύλληψη δυο ανηλίκων στα Γιαννιτσά



Συνελήφθησαν χθες το βράδυ στα Γιαννιτσά Πέλλας στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, δύο ανήλικοι 13 ετών, διότι την προηγούμενη ημέρα διέπραξαν δύο διαρρήξεις σε επαγγελματικούς χώρους αφαιρώντας συνολικά το χρηματικό ποσό (125) ευρώ και αντικείμενα αξίας (200) ευρώ, ενώ αποπειράθηκαν να διαρρήξουν παράθυρο βιοτεχνίας προκαλώντας φθορές χωρίς να αφαιρέσουν τίποτα. Τα κλοπιμαία που βρέθηκαν στην κατοχή των ανηλίκων κατασχέθηκαν, ενώ σχηματίστηκε δικογραφία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων σε βάρος των γονέων των ανηλίκων.

πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου