"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Να υπαχθούν στο μισθολόγιο των Δημοσίων υπαλλήλων...


Ένας... δημόσιος υπάλληλος

Εγώ είμαι Δημόσιος υπάλληλος. Εκτελώ τις εντολές των προϊσταμένων μου. Και αμοίβομαι με το μισθολόγιο των Δημοσίων υπαλλήλων.
Από τότε που πάτησε το πόδι της η "τρόϊκα" στην Ελλάδα δεν υπάρχει Κυβέρνηση. Δεν υπάρχει πρωθυπουργός, υπουργοί, υφυπουργοί, γενικοί γραμματείς υπουργείων κλπ, καθώς και κυβερνητικοί βουλευτές. Όλοι αυτοί έχουν καταντήσει - και λυπάμαι γι' αυτό γιατί είμαι ΠΑΣΟΚ - υπάλληλοι της "τρόϊκας". Εκτελούν κατά γράμμα και με μεγάλη προθυμία τις εντολές των αφεντικών τους. Πολλές φορές υπερθεματίζουν και από πάνω δίνοντας εξετάσεις σ' αυτούς. Είναι δηλαδή υπάλληλοι της "τρόϊκας".
Οι αμοιβές τους όμως, όπως και τα υπόλοιπα προνόμιά τους, συνεχίζουν να είναι υπέρογκες, δηλαδή του πρωθυπουργού, των υπουργών, κλπ.
Απορία.
Γιατί συνεχίζουν να αμοίβονται έτσι και να διατηρούν τα προκλητικά προνόμιά τους.?
Πρρόταση.
Να υπαχθούν στο μισθολόγιο των Δημοσίων υπαλλήλων και να αμοίβονται σαν υπάλληλοι, δηλαδή αυτό ακριβώς που είναι. Και μάλιστα αναδρομικά από την έλευση της "τρόΙκας" στην Ελλάδα, επιστρέφοντας τη διαφορά στα δημόσιο ταμείο εντόκως ως αχρεωστήτως εισπραχθέντα. Αυτό είναι το λογικό, το δίκαιο, το νόμιμο. Και προπαντός αυτό τους αξίζει. Μέχρι να απολυθούν.

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου